Blogia
el blog d las best friends

Plné hack free kódy Chess 2019 závada [mobilní]

⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩

Chess hack 4.9 version

⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

Subtitle = Přehrát šachy a řešit hádanky
2009-06-13
zařízení = iphone
64999 KB
4.9
Kritika = Hledám šachové aplikace tak dlouho a pak jsem našel tuto úžasnou aplikaci. Nicméně, aplikace musí dát hráčům více času přemýšlet a rozvíjet své kusy. Kromě toho by aplikace říkala, šek nebo pat a já bych mohl pohybovat můj král nebo chránit. Navíc pro mě existuje několik závad. Stejně jako když kliknu na kus, ten kus se nepohne. Zkuste to prosím také opravit. Ale celkově velmi dobrá šachová aplikace, která mě opravdu přemýšlí
45 tipů
Plné hack zdarma kódy šachy.

Plné hack volné kódy šachy pro tisk

Plná hack free kódy šachová federace. Plné hack volné kódy šachové otvory. Plný hack volný kódy šachy software. Plný hack volný kódy šachový klub. Plný hack volný kódy šachový seznam. Plné hack volné kódy šachové sady. Plné hack free kódy šachy 2017. Plné hack zdarma kódy šachy ke stažení.

0 comentarios